1. Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Varga Jácint egyéni vállalkozó Net Világ Technology (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.technology.net-vilag.hu domain név alatt üzemeltetett weboldalon megtalálható ügyfélkapu rendszer (a továbbiakban: Ügyfélkapu) elérhető szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
2. A Szolgáltató és a Ügyfélkapun keresztül a szolgáltatást megrendelő személy (a továbbiakban: Megrendelő) között létrejövő szerződés tartalmát a vonatkozó jogszabályok rendelkezései mellett a jelen ÁSZF határozza meg.
3. A Megrendelő a szolgáltatás megrendelése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szolgáltatás megrendelésével, használatával a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit is.
4. Név: Varga Jácint egyéni vállalkozó
Székhely: 3700 Kazincbarcika Építők útja 20 1/6
Adószám: 57582232-1-25
Weblap: www.net-vilag.hu
E-mail: info@net-vilag.hu
Tárhelyszolgáltató: Profitárhely Kft.
5. Az ügyfélkapu rendszer egy ügyfélkezelő és projekt nyilvántartó komplex rendszer, ahol időelszámolás alapú projekteket, fix elszámolású projekteket lehet kezelni, és az ügyfelek felé elszámolást készteni. Az Ügyfélkapu rendszerben az ügyfelek saját fiókjukba belépve tájékozódhatnak a megrendelet projektről, vagy a megrendelet csomagjaikról, a rendszer használatával kérhetnek szupport támogatást, vagy rendelhetnek meg szolgáltatásokat, illetve pénzügyeiket tudják áttekinteni, előfizetések érvényességét ellenőrizni. A Rendszer egy széleskörű ügyfélszolgálati rendszer előfizetőknek.
Konyhamester 3.0 egy konyhai rendszer (a továbbiakban: Szolgáltatás), ami konyhák működését segíti termékek, kiszállítási címlista kezelésével, rendelésfelvétellel, külső integrációval stb. A Szolgáltatáshoz tartozik a weboldal, az ehhez kötődő háttérszerverek és minden olyan program, szoftver vagy hardver, ami a weboldal háttérszervereihez csatlakozik, adatot kér le és a Szolgáltató tulajdonát képezi, beleértve az egyéb csatornákat (digitális, offline), ami a Szolgáltatás működését segíti, támogatja vagy függ tőle.
6. A Szolgáltató három fő csomagot kínál a Felhasználók részére. A „Mini csomag” azoknak a konyháknak praktikus, akik a kisebb méret és használat miatt nincs szüksége több funkciókra. Az „Maxi csomag” a közepes és nagy vendéglátó egységeknek hasznos, akiknek fő profilja a szociális és fieztős kiszállítás. A „Business csomag” a nagyobb funkcionalitást igénylő konyhai egységeknek hasznos, ami tartalmilag a Maxi csomag kiegészítve további kiegészítő csomagokkal. A Felhasználó a három fő csomag egyikére tud előfizetni vagy azok között tud váltani.
7. A Szolgáltató lehetőséget biztosít ún. kiegészítő csomagok és vagy kapcsolódó modulok igénybevételére. Az aktuálisan elérhető alap verziókról, és az azokhoz kapcsolódó szupport csomagokról, kiegészítő csomagokról és kapcsolódó modulokról azok díjáról a Megrendelő a Net Világ Technology Ügyfélkapu rendszer Termékeink menüpontján tud tájékozódni. Kiegészítő csomag kizárólag valamelyik fő csomagra („Mini csomag”, „Maxi csomag” vagy „Business csomag”) történő előfizetés mellett igényelhető. Az alapcsomagok csak szupport csomagokkal együttesen lehet igénybe venni.
8. A szolgáltatások részleteiről és díjáról a Megrendelő a Net Világ Technology Ügyfélkapu rendszerben tájékozódhat. A megjelenített árak forintban értendők és az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) összegét nem tartalmazzák, és ÁFA visszaigénylés nem vehető igénybe mert minden csomagunk és szolgáltatásunk AAM azaz Alanyi Adómentes adóügyi besorolásba esik.
9. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a Szolgáltatás funkcióinak és különféle szolgáltatásainak korlátozására, változtatására, levételére és hozzáadására. A Megrendelő kifejezetten elfogadja, hogy nem minden esetben ugyanazokat a funkciókat és szolgáltatásokat láthatja és használhatja, mint más Megrendelők. A Megrendelők ezzel szemben semmilyen jogcímen nem támaszthat követelést vagy igényt a Szolgáltatóval szemben.
10. A Szolgáltató a Megrendelő részére kizárólag hozzáférést biztosít a Rendszerhez, annak tulajdonát nem ruházza át, az a Szolgáltató tulajdonában marad, még abban az esetben is, ha bizonyos szolgáltatások vagy funkciók a kifejezet kérésre jöttek létre.
11. A Megrendelő jogosult alkalmazottat is kijelölni a Szolgáltatás használatára. Ezt meghaladóan a Megrendelő a Szolgáltatást csak maga használhatja, harmadik személynek ahhoz hozzáférést nem biztosíthat. Megrendelő a használati jogát nem ruházhatja át harmadik személynek sem ingyenesen, sem visszterhesen.
12. A Megrendelő által történő Net Világ Technology Ügyfélkapuba történő regisztrációval a Megrendelő elismeri, hogy a Szolgáltatást gazdasági tevékenységének körében és nem fogyasztóként használja, és a saját vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében regisztrál.
13. A Szolgáltató a Megrendelő csatlakozási szándékát jogosult indokolás nélkül elutasítani.
14. Érdeklődés
A Megrendelő a Jelentkezem gombra kattintva kifejezheti érdeklődését a Szolgáltatással kapcsolatban annak érdekében, hogy vele a Megrendelő a szerződés megkötése érdekében felvegye a kapcsolatot. A jelentkezés során a Megrendelőnek meg kell adnia a cég vagy egyéni vállalkozás és egyéb adatokat is mint adószámát, valamint kapcsolattartói adatokat (név, telefonszám, e-mail cím), továbbá, hogy kiszállítást üzemeltet és várhatóan mekkora rendelésszám lesz naponta vagy hetente.
15. Kapcsolatfelvétel
A jelentkezés beérkezésétől számított 2 munkanapon belül a Szolgáltató munkatársa telefonon vagy e-mailben felveszi a kapcsolatot a kapcsolattartóval, ahol egyeztetik a Megrendelő által igénybe venni kívánt szolgáltatásokat, kérdéseket.
16. Szerződéskötés
A Szolgáltató munkatársa online vagy személyes találkozó keretén belül írásban véglegesíti a Felhasználóval a megrendelés tartalmát, aki ezt követően e-mailben kapja meg a Szolgáltatás igénybevételéhez a felhasználónevet és jelszót. A Felhasználó csak abban az esetben tudja használni a Szolgáltatást, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és megadja bankkártya adatait a havidíj fizetéséhez vagy átutalással előre teljesíti a szolgáltatás díját, ami lehet: havi, negyedéves, féléves, és éves díj kiegyenlítéssel. A fizetés feltételeit a szolgáltatási szerződés megkötése során kerül rögzítésre. Az Ügyfélkapu rendszerben a Szolgáltató a szerződéseket digitális formában a Megrendelő részére elérhetővé teszi minden esetben, illetve ebbe a rendszerbe a számlákat is elérhetővé teszi a Megrendelő részére. Az Ügyfélkapu rendszer Szerződések menüpont alatt.
17. Adatfeltöltés
A szerződéskötést követő hét napon belül a Szolgáltató feltölti a Konyha adatait. Ezen időszak alatt a Szolgáltató nem von le havidíjat. Amennyiben a Szolgáltató elvégezte az adatfeltöltést, a Felhasználó részére kiterhelésre kerül a havidíj és megkezdődik a hűségidő időtartama, a hűség idő kötbéres szolgáltatás.
18. Regisztráció
A Szolgáltatás megrendelése a Net Világ Technology Ügyfélkapu rendszerbe történő regisztrációval is kezdeményezhető, a Megrendelő nevének, felhasználónevének, jelszavának, e-mail címének, telefonszámának megadásával. A Felhasználó csak abban az esetben tudja megrendelni a Szolgáltatást, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és megadja bankkártya adatait a havidíj fizetéséhez vagy átutalja az első havi díjat. A regisztrációt követően a megadott megrendelői e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer.
19. Ügyfélkapu biztosította lehetőség
A regisztrációval a Megrendelő hozzáférést szerez az Ügyfélkapu teljes hozzáféréséhez díjtalanul. Az Ügyfélkapu rendszerben a Termékek menüpont alatt lehetősége van azonnali várlást kezdeményezni. Az ügyfélkapu lehetőséget biztosit a Megrendelőnek árajánlatot kérni speciális szolgáltatásokra a különböző űrlapok benyújtásával. A megrendelőnek az ügyfélkapu használata, a termékekkel kapcsolatos felvilágosításokat a Tudásbázisban találhat. A Megrendelő megrendelt szolgáltatások hibáit az Ügyfélkapu rendszerben tudja benyújtani. Illetve terméktámogatási kérésit is itt tudja elterjeszteni.
20. A Szolgáltatás igénybevételéhez a Megrendelő proforma számlát állít ki a Megrendelő részére, annak kiegyenlítésig, a szolgáltatás nem kerül aktiválásra. A szolgáltató csak érvényes és aláírt szerződés esetén biztosítja a megrendelt csomagszolgáltatást. A díj fizetés részletes szabályai a szerződés tartalmazza.
21. A havi megrendelés esetén minden hónapban proforma számla kerül kiállításra, amit az ügyfélkapu rendszerbe kerül megküldésre. A kiegyenlítést követően az elkészült számlát több módon is megküldi a Megrendelőnek. Az elkészült számlát bizonyos esetekben az ügyfélkapuban is elérhetővé teheti a Szolgáltató. De minden esetben a Szolgáltató a számlát postai vagy elektronikus úton küld a Megrendelő részére.
22. A Felhasználó a Szolgáltatás díját mindig előre fizeti, használatára akkor jogosult, ha a havidíjat megfizette. A Szolgáltató dönthet úgy, hogy nem vonja le, vagy nem számlázza ki a havidíjat, ilyenkor a Felhasználó a Szolgáltató általi göngyölt számlázást alkalmaz a Megrendelővel szemben. Szolgáltató hibájából göngyölt számla kiállítása esetén nem jogosult késedelmes díjak kiszámlázására. Szolgáltató dönthet úgy is, hogy egy vagy több Megrendelő részére ideiglenesen díjmentesen biztosít egy csomagot vagy modult vagy szolgáltatást. Ezt a döntését előzetes tájékoztatás nélkül bármikor visszavonhatja, illetve nyújthatja a Megrendelőnek.
23. A havidíj kiterhelésével a Felhasználó 30 napos használati időre jogosult a Szolgáltatás használatára, ha havi díjfizetési ciklust választott ellenkező esetben a megkötött szerződés az irányadó. A következő időszakra akkor történik meg a számla kiállítása, amikor a használati idő 10 napra csökken.
24. Amennyiben a számla kiegyenlítése nem történik meg határidőre a Szolgáltató a megkötött szerződés szerint jár el.
25. Ha a hűségidő lejárta után a Megrendelő lemondja a Szolgáltatást és a kifizetett használati idő is letelt, a Felhasználó Szolgáltatáshoz való hozzáférése megszűnik.
26. A Felhasználónak lehetősége van előre fizetésre is. A Felhasználó kiválaszthatja, hogy hány hónapra szeretné előre kifizetni a havidíjat.
27. A Szolgáltató a számlát a megadott e-mail címre elektronikus úton küldi el. Külön Megrendelő kérésére és költség terhe mellet postai úton is megküldi.
28. Fizetési késedelem esetén Szolgáltató késedelmi kamatra jogosult. A késedelmi kamat mértéke a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat 10 százalékponttal növelt értéke. A felhasználói fizetési kötelezettség teljesítésének késedelme esetén a Szolgáltató a követelése behajtásával kapcsolatos költségei fedezetéül 40 eurónak megfelelő, a Magyar Nemzeti Bank - késedelem kezdőnapján érvényes - hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszegre (behajtási költségátalány) is igényt tarthat.
29. A Felek között a jogviszony határozatlan időre jön létre, minden más esetben a megkötött szerződés szerint.
30. A Szolgáltató és a Felhasználó hűségidő vállalásában is megállapodhatnak. A hűségidő részletes szabályait a szerződés tartalmazza.
31. Olyan időszakban, amikor a Felhasználót nem köti hűségidő, a Felhasználó a Szolgáltatást lemondhatja. A lemondást követően – amennyiben a kifizetett időszak is letelt - a Felhasználó Szolgáltatáshoz való hozzáférése megszűnik. A szupport szerződés lemondása esetén az alap szoftver vagy rendszerhez való hozzáférés is megszűnik.
32. A szerződést a Szolgáltató jogosult bármikor 30 napos határidővel, indokolás nélkül írásban felmondani.
33. A szerződés azonnali hatályú felmondására a másik fél súlyos szerződésszegése esetén van lehetőség. Az azonnali hatályú felmondást meg kell indokolni. Azonnali hatályú felmondás esetén a Megrendelő Szolgáltatáshoz való hozzáférése azonnal megszűnik.
34. Súlyos szerződésszegésnek minősül többek között, de nem kizárólagosan,
a) ha a Megrendelő fizetési késedelembe esik,
b) ha a Szolgáltató tudomására jut, hogy a Megrendelő valótlan/jogsértő adatokat adott meg a szerződéskötés során,
c) ha a Megrendelő Szolgáltatóval szembeni üzleti kommunikációja vagy magatartása súlyosan sértő, kifogásolható,
d) ha a Megrendelő ellen csőd-, felszámolási, vagy végelszámolási eljárás indul.
35. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást egyoldalúan felfüggeszteni és a hozzáférést megtagadni abban az esetben, ha a Megrendelő olyan magatartást tanúsít, amely azonnali hatályú felmondásra is okot adna.
36. A szerződés bármely módon történő megszűnése esetén a Felek elszámolnak egymással. Amennyiben a Megrendelő a hűségidő lejárta előtt felmondja a szerződést vagy a Megrendelő hibájából a szerződés azonnali hatállyal megszüntetésre kerül, akkor a Szolgáltató részére a Megrendelő haladéktalanul köteles megfizetni fő csomagonként 300 eurónak megfelelő, a Magyar Nemzeti Bank – a szerződés megszűnése napján érvényes - hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszeget bánatdíj címén, továbbá a hűségidő hátralévő idejére vonatkozó havidíjak is esedékessé válnak. Ezeket a díjakat a Szolgáltató automatikusan kiszámlázza a Megrendelőnek. A Szolgáltató kivételes esetben egyedi mérlegelést követően dönthet úgy is, hogy a hűségidő megszegése miatti fizetendő díjakra nem tart igényt.
37. Szolgáltató felelősséget vállal a Szolgáltatás megfelelő működéséért és üzemeltetésért.
38. Szolgáltató nem vállal felelősséget a következő esetekben:
a) A Szolgáltatón kívül álló technikai és hardveres, esetleg szoftveres hibák, problémák esetén, beleértve a szerver működése és nem megfelelő kapcsolódása, internetes problémák, internetes szakadozások, bármiféle probléma, ami visszavezethető egy vagy több hardver nem megfelelő működésére, különösen a Megrendelőnél található hardverre.
b) A Megrendelőnél működő internetes hálózat és internetes kapcsolódás hibájából eredő problémákért.
c) A Megrendelő által használt olyan eszközök, gépek, nyomtatók, perifériák, pénztárgépek stb. használatából eredő problémákért, melyek a Szolgáltató rendszerével nem működnek megfelelően.
d) A Megrendelő által feltöltött képekért, és tartalmi elemekért.
e) Rendszerfrissítés esetén, ha a Megrendelő által használt elavult eszközön nem megfelelően működik a rendszer vagy teljesen megszűnik a rendszer működése.
f) Vírusos támadás, DDOS és túlterhelési támadás, Trójai vírus és egyéb káros szoftver esetében, továbbá ismeretlen vagy ismert személyek digitális támadása esetén.
g) Olyan magatartásból eredő problémáért vagy kárért, amely a Szolgáltatás szakszerűtlen, jogszerűtlen, szerződésellenes használatából ered.
h) Olyan károkért vagy veszteségekért, amelyek személyes/bizalmas információk elvesztéséből, hardver/szoftver egészének vagy egy részének használhatatlanságából, személyi sérülésből, illetve bármely kötelezettség teljesítésének elmulasztásából származnak.
i) Olyan károkért vagy veszteségekért, amelyek a Szolgáltatás a díjfizetés elmaradásából eredő korlátozásokból vagy szüneteltetésből erednek.
39. A Felhasználó köteles a Szolgáltatás igénybevételéhez, illetve díjfizetéshez kapcsolódó adatait, azok megváltozása esetén 5 munkanapon belül a Szolgáltató felé bejelenteni. A Szolgáltató az adatbejelentés elmulasztása, vagy késedelmes teljesítése esetén kizárja a Szolgáltató késedelmét, és az ebből eredő többletköltségeit a Megrendelő köteles megfizetni. Szolgáltató nem köteles meggyőződni arról, hogy a megrendelést, illetve a szerződést a Megrendelő részéről az arra jogosult személy írta alá.
40. A Megrendelő köteles tartózkodni olyan eszköz használatától, amely a Szolgáltatás üzemeltetéséhez használt szerverek leállását célozza, teszi lehetővé vagy azt eredményezheti, vagy amely egyébként veszélyezteti a Szolgáltatás rendeltetésszerű működését.
41. A Megrendelő felelősséget vállal azért, hogy valamely kiegészítő csomag keretében bérelt eszközöket a szerződés megszűnése esetén haladéktalanul, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban visszaadja a Szolgáltató részére. Amennyiben a szerződés időtartama alatt az eszköz megsérül, megsemmisül vagy egyéb módon használhatatlanná válik, az ezzel kapcsolatos felelősség teljes egészében a Megrendelőt terheli.
42. Amennyiben a szerződés megszűnésekor a Megrendelő az eszközökkel nem tud elszámolni vagy sérülten adja azokat vissza a Szolgáltató részére, a Szolgáltató kárának megtérítésére tarthat igényt, melyet a Megrendelő köteles megfizetni.
43. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy üzleti titokként bizalmasan kezeli a Szolgáltatás teljesítése során tudomására jutott adatokat, információkat.
44. A Szolgáltató és Felhasználó a bizalmas adatokat és információkat csak a Szolgáltatás teljesítése céljából használhatják fel, a tudomásukra jutott adatokat, információkat pedig csak a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra. Jelen rendelkezés nem érinti a Szolgáltató azon jogát, hogy statisztikai adatokat (pl. forgalom, átlagos kiszállítási idő, népszerű ételek stb.) hozzon nyilvánosságra a Megrendelő beazonosíthatósága nélkül.
45. A Megrendelő teljes körű felelősség terheli jelszavának titokban tartásával kapcsolatosan.
46. A Szolgáltató a Megrendelő által rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a Szolgáltatás teljesítéséhez használja fel.
47. Nem tekinthető a titoktartási kötelezettség megszegésének, ha bármelyik fél az erre illetékes hatóság, bíróság felhívására a hatósággal, bírósággal közli az üzleti titoknak, illetve bizalmasnak minősített információkat, adatokat.
48. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a Megrendelő esetleges fizetési késedelme vagy nem szerződésszerű teljesítése esetén a követelés behajtását harmadik félre bízza és neki a Megrendelő adatait átadja. Megrendelő kijelenti, hogy ezen eljárást nem tekinti az üzleti titok megsértésének, illetve a személyes adatokkal történő visszaélésnek.
49. A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
50. A Felhasználó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
51. A Megrendelő választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban ő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
52. A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltatóval. A Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Megrendelő a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
53. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti 14 napos elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg. Jelen szerződés vonatkozásában a Megrendelő az ÁSZF elfogadásával nyilatkozik, hogy nem minősül fogyasztónak, így az elállási jog őt nem illeti meg.
54. A Szolgáltató kizár minden felelősséget az Ügyfélkapu és a Szolgáltatás használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.
55. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a Megrendelő tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
56. Tilos a Ügyfélkapu megjelenő tartalmak, így különösen a blogbejegyzések vagy azok egy részének másolása vagy más módon való felhasználása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
57. Megrendelő a Szolgáltatás megrendelése során köteles a saját, valós adatait megadni. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Megrendelő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
58. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az Ügyfélkapu felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, például a Szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0,-Ft-os vagy 1,-Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatásnyújtást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat megrendelési szándékától.
59. A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a megrendelt szolgáltatás keresztül elérhető Szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).
60. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Megrendelt csomag és az ügyfélkapu, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak tekintetében. Tilos a megrendelt csomag vagy ügyfélkapu megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
61. A Felhasználó kifogásait a Szolgáltató felé az ügyfélkapu vagy hibajegy szolgáltatáson keresztül nyújthatja be. A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb 30 napon belül válaszol. A kifogás telefonon vagy szóban történő közlése nem minősül jogilag hivatalos panasznak. Etikai szempont szerint a Szolgáltató a szóbeli vagy telefonos panaszokat is figyelembe veszi, ellenben hivatalosan nem vizsgálja, arra írásos választ nem küld a Megrendelő részére.
62. Amennyiben a Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen fennálló jogvita nem rendeződik, a Megrendelő bírósághoz fordulhat. A Felek a közöttük létrejött szerződéses jogviszonyból fakadó bármely jogvita esetére alávetik magukat a Kazincbarcika Járási bíróság kizárólagos illetékességének.
63. A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
64. Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre. Az így létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra.
65. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni, melynek esetleges jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
67. Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indokolás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót az Ügyfélkapun keresztül értesíti. Amennyiben a Felhasználó az ÁSZF módosítást nem fogadja el, úgy a szerződése azonnali hatállyal megszüntetésre kerül és a továbbiakban nem jogosult a Szolgáltatás használatára.
68. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és az egyéb irányadó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.
69. Az Ügyfélkapu használatával, továbbá megrendelés leadásával és a Szolgáltatás használatával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.